Ons leventje hier is zo gek nog niet! - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Rogier, Dorieke en Lenore Donker-Huijbregts - WaarBenJij.nu Ons leventje hier is zo gek nog niet! - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van Rogier, Dorieke en Lenore Donker-Huijbregts - WaarBenJij.nu

Ons leventje hier is zo gek nog niet!

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Rogier, Dorieke en Lenore

09 Mei 2011 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Toen ik vanmorgen samen met Lenore bij de kassa in de supermarkt stond en de vriendelijke man achter de kassa vroeg wat “the ladies” vandaag gingen doen en we vervolgens nog geen uur later, lekker in het zonnetje in het park zaten, betrapte ik mijzelf op de volgende gedachte: “Ach, Amerika en zijn soms een beetje gekke Amerikanen zijn helemaal zo gek nog niet!!” Vervolgens dacht ik al mijmerend verder, wanneer die kentering in mijn gedachten is opgetreden, want de afgelopen maanden had ik toch steeds meer het gevoel dat ik steeds minder van dit land begreep! Om tot de conclusie te komen dat het waarschijnlijk een mix is van de volgende factoren:

- Het prachtige weer en de vele mooie, zonnige maanden die ons nog te wachten staan.
- De geweldig mooie week die we afgelopen week met de hele familie Huijbregts hebben gehad.
- De tripjes die we de komende maanden nog op het programma hebben staan.
- En….last but not least: dat we jullie allemaal over iets meer dan 5 maanden alweer terug zien, want we missen jullie allemaal wel hoor!!!

Nee, zonder gekheid: het gaat nog steeds prima met ons, maar we kijken er ook wel weer naar uit om ons leventje in de breedste zin van het woord, in Nederland weer op te pakken!!

Ik ben inmiddels gestopt in de oncologische kliniek en ga binnenkort naar een hospice. Rogier is nog steeds verwikkeld in een hevige strijd met de pipet en Lenore die kletst de hele dag door!!!

Geniet van het mooie weer in Nederland, dat doen wij hier ook!!

Liefs Dorieke, Rogier en Lenore

• 10 Mei 2011 - 06:43

Jeannette En Kees:

Dat kan niet anders dan geweldig zijn,gezien al die lachende gezichten op de achtergrond !!! Het is goed te weten dat daar waar je vandaan komt toch:
    Oost West, thuis best is.
    groet. Jeannette en Kees

• 10 Mei 2011 - 08:25

Marielle:

Hallo!!

Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben, maar toch ook het nu warme Nederland missen.
    Maar het feit dat het langer duurt voordat de volgende reisverslag er is, is een goed teken. (Zo zie je maar hoe leuk we het vinden om het verslag te lezen)
    Beviel het niet in de kliniek of was het voor even? Wat leuk dat Lenore druk aan het kletsen is, het wordt al een hele meid.

Nou geniet van het mooie weer en tot het volgende verslag.

Liefs Marielle

• 10 Mei 2011 - 10:49

Miek:

Wat een stoere foto van Lenore. Ze loopt echt al stevig!

x Miek

• 10 Mei 2011 - 17:50

Emma, Henk En Ties:

Leuke foto's, ziet er beregezellig uit daar!

• 11 Mei 2011 - 10:11

Annelieke En Co:

Hee lieve familie!
    Wat een mooie hartverwarmende foto's weer! Dus heerlijk genoten met zijn allen!!
    Ik dacht even toen ik de titel van je stukje las, ze verlengen het verblijf!
    Nog 5 maanden en dan weer terug in (een tegen die tijd weer koud en regenachtig, maar nu zomers) Nederland!
    Geniet ze!!

• 26 Mei 2011 - 12:32

Wendy:

weer eens zitten lezen!! Gisteren gePINd, je wordt nog steeds gemist aan tafel !!!
    Veel liefs, ....

blijf schrijven!!!